Pomagamy wdrożyć rozwiązania cyfrowo – softwarowe klientom, którzy chcą
rozbudować systemy informatyczne funkcjonujące w firmie, jednostce publiczne
lub organizacji.
Pomożemy dobrać rozwiązania, które zapewnią szybkość i niezawodność oraz
bezpieczeństwo a także elastyczność i swobodną możliwość modernizacji w miarę
rozwoju struktury organizacji.
1. Rozwiązania cyfrowo-softwarowe do świadczenia usług online.
Usługa skierowana do klientów, którzy aktualnie oferują usługi stacjonarnie i
planują wdrożyć cyfrowy model świadczenia usług lub w etapie przejściowym
hybrydowy model świadczenia usług.
W zależności od branży usługa obejmuje wybrane obszary:
- audyt aktualnej infrastruktury informatycznej
- audyt stosowanych rozwiązań IT
- identyfikacja procesów biznesowych planowanych do cyfryzacji
-
propozycja modernizacji istniejącej infrastruktury oraz adaptacja do potrzeb
oraz wymagań usług cyfrowych np. bezpieczeństwa
- wycena wdrożenia nowego rozwiązania
-
szkolenie pracowników w zakresie obsługi nowych systemów IT oraz sprzętu
-
wsparcie techniczne oraz pomoc merytoryczna w trakcie eksploatacji nowych
systemów IT oraz sprzętu
Usługa wyceniana indywidualnie po ustaleniu szczegółowego zakresu zadań.
2. Rozwiązania cyfrowo-softwarowe do monitorowania i ochrony przed
cyberatakami (NOWOŚĆ)
Usługa skierowana do klientów, którzy chcą zapewnić bezpieczeństwo swoich danych
oraz zagwarantować, by infrastruktura IT była stabilna i odporna na zagrożenia
zewnętrzne i problemy wewnętrzne. W ramach usługi przygotujemy indywidualny
program cyberbezpieczeństwa. W zależności od branży usługa obejmuje wybrane
obszary:
- audyt bezpieczeństwa oprogramowania systemowego
- audyt dostępów oraz logów
- pomoc w doborze optymalnych rozwiązań bezpieczeństwa
- instalacja i konfiguracja bezpiecznych dostępów
- instalacja i konfiguracja zabezpieczeń danych oraz infrastruktury IT
- aktualizacje zabezpieczeń oraz profilaktyka
- wycena wdrożenia nowego rozwiązania
-
szkolenie pracowników w zakresie obsługi nowych systemów IT oraz sprzętu
-
wsparcie techniczne oraz pomoc merytoryczna w trakcie eksploatacji nowych
systemów IT oraz sprzętu
Usługa wyceniana indywidualnie po ustaleniu szczegółowego zakresu zadań.
3. Wdrożenie rozwiązań opartych na modelu cloud computing (NOWOŚĆ)
Usługa skierowana do klientów, którzy chcą wdrożyć w swojej organizacji model
cloud-computing. Wspieramy klientów na wszystkich etapach procesu - od fazy
strategii, przygotowania planu migracji do chmury, poprzez określenie
architektury i zasad działania, realizację procesu migracji, aż po wsparcie w
utrzymaniu środowiska chmurowego i jego optymalizację.
W ramach usługi przygotujemy indywidualny program migracji. W zależności od
branży usługa obejmuje wybrane obszary:
-
opracowanie strategii - poprzez określenie celów i mierników sukcesu adopcji
chmury
-
faza testowa – pomoc w przygotowaniu proof of koncept (czas trwania kilka
tygodni)
-
analiza i planowanie – wsparcie w zaplanowaniu dostosowanej do potrzeb
klienta i jego możliwości technicznych ścieżkę migracji do chmury, z
uwzględnieniem wymaganych zasobów, potrzebnych szkoleń i niezbędnego
wsparcia
- propozycja indywidualnego modelu cloudowego
- wycena wdrożenia nowego rozwiązania
-
szkolenie pracowników w zakresie obsługi nowych systemów IT oraz sprzętu
-
wsparcie techniczne oraz pomoc merytoryczna w trakcie eksploatacji nowych
systemów IT oraz sprzętu
Usługa wyceniana indywidualnie po ustaleniu szczegółowego zakresu zadań.